Ольга Фреймут рассказала, как сделать успешную карьеру
Известная телеведущая Нового канала (Від пацанки до панянки), директор Школы настоящей леди поделилась правилами успешной карьеры. В действенности каждого из них Ольга Фреймут убедилась лично.
Читайте також: Настя Каменских очаровала поклонников эротичным видео под водой
Правило 1. Обязательно выбирайте компанию своей мечты.
«Навіть якщо це дуже важлива компанія, з дуже гучним іменем – все одно ідіть туди. Колись в Англії я проходила стажування на ВВС. Нехай мені там не платили, нехай ніхто не знав, як мене звати. Але потім, зрештою, саме це стажування допомогло мені стати успішною в Україні».
Правило 2. Выбирайте работу, а не зарплату.
«На початку кар’єри треба зробити свою репутацію, а вже потім, коли ви будете всезнаючим майстром у своїй справі, можна вимагати високу зарплатню».
Читайте також: Бейонсе вместе с сестрой опозорилась перед многотысячной публикой
Правило 3. Если вы переросли зарплату – требуйте большего.
«Поки ви не попросите, ніхто вам добровільно не підвищить ваш гонорар. А якщо ж вами не дорожать, тоді кажіть «до побачення» і йдіть туди, де за ваш рівень знань будуть платити. Утім, об’єктивно оцінюйте свої вміння».
Правило 4. Будьте в стороне от интриг.
«Навіть якщо ви дуже любите курити і обмовляти всіх – не обмовляйте, тримайтеся. Тому що потім усі почнуть дружити проти вас. І скажуть, що та Оля з Роздолу велика пліткарка, і вас звільнять, а вам цього не треба».
Читайте також: Кейт Миддлтон и принц Уильям показали маленького принца
Правило 5. Дружите с нужными людьми.
«Потрапивши у колектив, дивіться, з ким найбільше рахуються, хто користується авторитетом. І не соромно в перші дні побути підлабузничком, це вам потім стане у пригоді».
Правило 6. Не бойтесь конфликта.
«Але не просто конфліктуйте, тому що у вас, вибачте, критичні дні або ви вже старенька жінка, і у вас клімакс. Якщо ви конфліктуєте, то обов’язково це робіть заради результату. Кричіть, висловлюйтеся, але добивайтеся цього».
Правило 7. Не засиживайтесь в декрете.
«Щонайбільше півроку, а далі просіть, щоб вам допомагали сидіти з дитиною. Адже якщо дуже довго сидіти в декреті, три роки чи там п’ять, то ви потім повернетеся і не впізнаєте своїх колег, а вони не впізнають вас. Вже всі будуть користуватися іншими парфумами і по-іншому поводитися. Ви вже не зможете з ними бути на одній хвилі».
Читайте також: В Сети появилось последнее фото диджея Avicii
Правило 8. Обращайтесь к своим коллегам на «Вы».
«Коли ви звертаєтесь на «ти», вас легко кудись послати, і вам легко послати інших. А така формальність збереже ваші стосунки у непоганому стані».
Правило 9. Не делайте чужую работу.
«Навіть коли на вас тиснуть, вас шантажують. Якщо вже дуже хочуть, щоб ви зробили за когось роботу, тоді просіть за це гроші».