Укрзалізниця оперативно змінила процеси, поки триває відновлення онлайн-сервісів

Укрзалізниця оперативно змінила процеси, щоб поки триває відновлення онлайн-сервісів усі могли їхати та користуватися послугами компанії.
В УЗ оперативно перебудували процеси, щоб всі, кому терміново треба їхати, змогли придбати квитки та скористатися послугами залізниці.
- Максимально посилили каси та даємо можливість начальникам поїздів оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках.
- Якщо ваш заздалегідь придбаний квиток не підвантажується у застосунку, перевірте пошту — там є PDF-дублікат.
- На час роботи над відновленнями онлайн-сервісів, ми тимчасово відкриваємо продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня. Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем.
Для військовослужбовців Сил оборони України, які мають потребу в термінових поїздках і не можуть придбати квитки онлайн, доступні такі варіанти:
- оформити квитки в усіх касах вокзалів по країні, зокрема пріоритетно в касах для військових;
- або оформити проїзд безпосередньо на борту за допомогою начальника поїзда (всі отримали відповідні інструкції).
«Для зв’язку з нами використовуйте сторінки Укрзалізниці у соціальних мережах. Про зміни повідомлятимемо додатково, слідкуйте за інформацією на офіційних ресурсах Укрзалізниці», – говорять у пресслужбі.